måndag 10 oktober 2011

Norra Brunn + Oslipat

Rolig arbetsvecka förra veckan. Två bra gigg. Först Norra Brunn på tisdagen med Micke Koppelman och Johan Glans. Vet inte om det var jag eller Koppelman som drog folk men det var i alla fall fullsatt på Brunnen. Jag var konferencier och gjorde det (som vanligt säger jag i all blyghet) bra.

Onsdagen var det Oslipat Stockholm på Kolingsborg. Och det blev en riktigt fin kväll med bra framträdanden av Kalle Lind, Simon Svensson, Sandra Ilar och Kristoffer Appelquist. Men framförallt kändes det som en riktigt rolig Oslipatkväll med bra publik och bra konferenciersnack av mig och Marcus (som var riktigt vass).

Sen passade jag också på att se två (!) improföreställningar på två dagar, först Ad Libs föreställning med Morgan Alling som gäst och sen en show med Presens på Lina Neidestams releasefest för Maran. Bägge två var roliga.

Den här veckan har jag sex gigg på sex dagar, varav onsdagen innebär två gigg. En timmes komiskt föredrag om skapande verksamhet lät som en spännande grej. När vi bokade det.

Inga kommentarer: