måndag 6 juni 2011

Överraskningsfesternas säsong

Det har varit mycket överraskningar nu ett tag. I lördags trodde jag att jag skulle äta middag med Jenny, hennes pappa och hans särbo. Men när jag kom till El Mundo så var det ett 25-tal människor som samlats för en överraskningsfest. Många gamla och nya vänner, samt mina föräldrar, vilket var extra glädjande.



Jenny vet ju att jag väldigt gärna hade varit med i På spåret och helst med en äldre, kvinnlig journalist, så därför fick jag vara i lag med Judit (och dessutom med Maria, som jag fick välja själv). Nu kom vi tyvärr bara tvåa i På spårettävlingen som Jenny och Kalle Siesing knåpat ihop, men jag är nöjd, och speciellt med mina lagkamrater som räddade oss ett par gånger i snabbfrågorna. Grattis till vinnarna, förresten: Magnus, Finn, Fred och Ola.

Sen blev det öl och drinkar i glada vänners lag samt ett QP-meal innan vi somnade lyckliga. Ett speciellt tack till Jenny som sydde ihop denna fantastiska afton. Puss.

Inga kommentarer: