söndag 12 december 2010

5 gigg på 3 dagar



Har varit mycket nu i några dagar. I torsdags var det som vanligt full dag på Robins och sen inspelning. Därefter taxi till Mejeriet i Lund för Prickpricks säsongsavslutning. Riktigt bra scen och jag gjorde ett bra gigg också. Tobias Persson avslutade sen storstilat.

Fredagen innehöll bl.a. en oplanerad fika med Behrad Rouzbeh och hans kompis Josef innan jag äntrade Hilton för ett gigg för Gatukontoret i Malmö. Körde 20 minuters clean comedy och det gick riktigt bra. Sen cyklade jag till På Besök där jag körde en femma som väl inte kommer att gå till historieböckerna.

I går så var det experimentkväll i Tangopalatsets källare. Jag var konferencier och till en början kände jag mig seg och ur fas (kanske beroende på att jag tömde en flaska Tequila kvällen innan), men vartefter föreställningen framskred blev det bättre och bättre. Till slut var jag riktigt bra, något som får mig att ge mig betyget 2- för början och 4+ för slutet. Komikerna var riktigt bra, med Simon, Måns och Tomas i absolut högform.

Nästa vecka blir det lugnare, bara tre gigg. Ska försöka njuta av det sista innan julen helt lägger sitt täcke över min lekamen.

Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det du skrev tidigare har inget med yttrandefrihet att göra. DU ÄR EN PEDOFIL!

Här är inlägget: http://frittefritzson.blogspot.com/2010/07/for-yttrandefriheten.html

http://frittefritzson.blogspot.com/2010/07/for-yttrandefriheten.htm