fredag 12 november 2010

Livet

Mycket nu. I onsdags Oslipat och i torsdags Robinsinspelning. Dessutom har jag spelat in en röst till tevereklam för en stor multinationell livsmedelskoncern. Lite av varje alltså, både föreningsliv (Oslipat), public serviceteve (Robins) och det fria näringslivet. Sätt mig i ett fack, om ni kan!

Oslipat i onsdags var en fröjd. Jag var konferencier och det blev en skön föreställning rakt igenom. Första halvlek bjöd på Anders Sparring, Tora Larsson, Micke Hallqvist, Nils Lind och Jonatan Unge och alla levererade mycket bra. Sen bjöd andra akten på Shazia Mirza från Storbritannien, som jag gillar väldigt mycket. Hon har en avslappnad och lite sarkastisk stil som funkar väldigt bra på Oslipatpubliken.

Robins gick också bra, med Fredrik Lindström och amerikanske komikern Maz Jobrani som gäster. Robin var ledig på både svenska och engelska och min uppvärmning gick super. Förra veckan var lite sämre, men nu är jag tillbaka på min höga häst.

Ikväll RAW på Pure i Stockholm. Kom dit vetja.

Inga kommentarer: