söndag 28 november 2010

Halland t.o.r.

Var på Solbackens bygdegård i Edenberga och skojade ikväll. Det var undertecknad, Pontus Enhörning och Hasse Brontén. Bra kväll. Publiken var med från början och mina tio minuter blev snarare fjorton. Sen skickade jag på Pontus som körde ett väldigt bra set. Efter pausen märktes det dock att folk fått en del innanför västen. Det var lite sorligt, speciellt längst bak, så man fick jobba för brödfödan. Både jag och Hasse fick ta i med hårdhandskarna för att få folk att va tysta. Synd, för de allra flesta ville ju höra på showen. Men som helhet blev det en bra show vi bjöd på.

Tack till IBK Puma för ett bra arrangemang. Nu är jag hemma efter en lång resa genom snön och sitter och slölyssnar lite på Håkan Hellström. Nån öl blev det i alla fall inte. Så nu vet ni det, Mor och Far. Om ni läser min blogg nattetid.

Inga kommentarer: