måndag 4 oktober 2010

Norra Brunn

Fredag och lördag innebar Norra Brunn för min del. På fredagen delade jag scen med Petter Bristav, Dominik Henzel och André Wickström, på lördagen med Marika Carlsson, Mårten Andersson och Wickström igen.

Det blev två väldigt bra kvällar. Själv var jag i det närmaste fläckfri på fredagen och bra på lördagen. Det är få saker som slår en helg på Norra Brunn. Jag älskar så klart Oslipat som jag startade med Marcus som ett alternativ till alla klubbar som redan fanns i landet. Men jag uppskattar också vad Norra Brunn är, en stabil klubb som i tjugo år levererat det bästa till folk som går ut för att ha en kul kväll. Jag känner mig väldigt ledig på den scenen nu och det tror jag märks. Extra kul är det när folk efteråt kommer fram och ger en beröm. Så tack alla släktingar!

Sen att Peppe brukar göra en jävligt god pasta på lördagarna efter stängning gör bara det hela ännu lite bättre.

Inga kommentarer: