torsdag 5 augusti 2010

Gött i mössan

Igår var det skoje i lilla London. Gött i mössan heter klubben som
drivs av Martin Gustavsson. Vi var ett gäng från Malmö, jag, nils
lind, Marcus Johansson, Cecilia Ramstedt och johannes Finnlaugsson.
Emma knyckare var kvällens konferencier och hon var väldigt rolig.
Emma är en av de komiker man gärna skulle vilja adoptera till
möllevången.

Det var en skön kväll med en rätt försiktig publik. Jag gick upp
sist och körde en knapp 25:a. Förutom polis- och påverutinerna så
körde jag väldigt lite av min standardakt, vilket känns bra inför
hösten. Har känt mig lite stressad över att jag skrivit så lite
nytt, men nu känns det lite bättre tack.

För övrigt var jag proffsig och rolig och framförallt hade jag
roligt på scenen själv. Efteråt blev det såklart stort
göteborgskalas som avslutades vid 3-bläcket på burger king.

Goa gubbar käckt på svaj i knyckares lägenhet

Inga kommentarer: