måndag 5 juli 2010

MadliP

Premiär i lördags för Madlip, varietén där jag är konferencier. Pildammsteatern var full (700 personer) och alla var supertaggade. Gonza levererade och hade också med sig Suuz Naffah och Juan Havanna, Malmörevyn var på riktigt spelhumör och sprängde bl.a. en melon på scenen och Charlie Caper trollade fram en läsk ur skon.

Dessutom var bandet grymma och Jörgen Thorsson var toppen som min medhjälpare Jörgen.

Själv gled jag runt i nätstrumpor och högklackat i storlek 46 hela föreställningen och det funkade väldigt bra. Queer at it's best.

Efteråt blev det naturligtvis champagne och sen gick vi till Zarathustras innegård och drack drinkar. Efter det åkte vi och sjöng karaoke på ett par olika ställen. Själv sjöng jag Wonderwall och Always on my Mind. Det var kanske världens bästa fest.


Tack till Marcus Johansson för bilden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var där och det var grymt! Tack som fanken!
Jag tipsar om att följa de gamla rävarna och Elina här för den som är sugen http://tinyurl.com/3647lh2

//Max

Fritte Fritzson sa...

Tack Max! Även om det kom lite sent.