fredag 30 juli 2010

Kalk

Marcus och jag har drivit sommarklubb på Kalk i Löttorp. Sista onsdagen var det en drömuppställning. Jag, Sara Andersson, Karin Adelsköld och Jesper Rönndahl. Jag var ok som konferencier, men inte mer. Kunde ha tagit ut svängarna mer i publiksnacket och varit mer tight i mina skämt. Men det var god stämning när Sara gick på. Hon levererade kvällens roligaste skämt om Lådvinslandet (ni skulle vart där). Hon levererade också en massa andra bra skämt, så kvällen var helt klart igång när Karin tog över. Även hon var bra och stängde stället med bravur innan paus. Sen skojade Jeppe, med sedvanlig bravur. Av 30 minuter var det säkert 15 som jag aldrig hade hört innan. Den mannen, alltså. Efteråt blev han uppraggad av en äldre herre, som framgår av bilden nedan.


Inga kommentarer: