torsdag 10 juni 2010

Norra brunn 9 juni 2010

Igår bjöd jag min mamma och hennes man (min pappa) på Norra brunn. Hon fyller år imorgon, så jag tyckte det kunde va en bra present att hon fick se det hon gillar mest (mig). Sen fick hon Rheborg och Thomas Petersson på köpet också.

Det blev en rolig kväll. Jag körde som vanligt en tia i varje halvlek och den första tian blev mest publiksnack med lite skämt inflikade här och där. Det var kul och en himla massa födelsedagssällskap. Uppenbarligen var jag inte unik där med min present. Johan och Tomas levererade också så klart. Mamma konstaterade att Rheborg överraskat positivt (hon har väl inte riktigt vant sig vid lite "tuffare" humor) och att Thomas hade en rolig dialekt.

Noterade också att mitt splirrans nya skämt om minibarer funkade.

Fick Rudy som servitör och var lite beredd på något knas i maten efter min roast av honom i förrgår, men han var oklanderlig och berättade dessutom lite om lokalens historia för mina föräldrar.

Inga kommentarer: