lördag 22 maj 2010

Norra brunn 21/5 2010

Hur olika det kan kännas. I pausen var jag ganska missnöjd med min
första halvlek. Tyckte inte jag fick någonting tillbaka från
publiken, tyckte dom var granskande och svårflirtade. Andre lyfte
stämningen under sitt set och avslutade första halvlek med sin
dansrutin som är toppen.

I pausen fick jag lite pepp av johan Sköld och andra set satt
verkligen som en smäck. Efter mig avslutade sen Adde med bravur. I
retrospektiv var kvällen en ständigt uppåtgående spiral. Första
minuternas tröghet var som bortblåst. Liksom min tidsuppfattning.
Höll nämligen på att missa 12-tåget till Knivsta. Nu ligger jag och
väntar på att klockan ska ringa 06.00 för transport till
lundakarnevalen.

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

Sanna Eklund sa...

Jag missade ditt första set men tyckte du var grym i andra. Superkul!

Fritte Fritzson sa...

Tack, kul att höra. Nästa gång kanske vi kan hinna hänga lite också.