lördag 17 april 2010

Youtube

Rolig kväll på Gasta i Gävle igår. Hans Carstensen konfade med den äran, sen körde Marcus, Marja och Cecilia innan jag stängde första akten med en tjuga. Det var lite försiktig stämning inledningsvis men alla innan mig kämpade fantastiskt och fick upp stämningen bit för bit. Så när jag gick på var det på en varm scen och jag gjorde ett toppengigg.

Efter paus körde vi 45 minuters improviserad standup som gick väldigt bra. Hade kanske inte skadat med lite mer tempo mot slutet, men vi måste vara nöjda med vår insats.

Dagens läxa var Youtube. Hans Carstensen ska godkänna den.

1 kommentar:

Hans Carstensen sa...

Mer än väl godkänt, Fritte! hade det blivit om du bara inte gått över gränsen: "Jag skulle vilja se ett klipp på YouTube där Gefle IF spelar rolig fotboll." Efter 1-3 mot ÖSK tål man inte vad som helst. =P
Men ett VG är inte fy skam. Framtida klassiker: "Jag skulle vilja se ett klipp på YouTube där Berlusconi umgås med en jämnårig kvinna."