tisdag 27 april 2010

Narkomani



I torsdags var det konferensgigg inför ca 200 personer som var på konferens i Sveriges Narkomanvårdsförbunds regi. Det var på Ystad teater, en riktig favoritscen, där jag fick skoja med Johan Glans fyra gånger under hans Skåneturné 2008. Jag körde nog en 50-55 minuter vilket jag inte är bortskämd med. Det var ett roligt gigg. Folk var med på noterna, men samtidigt var det inte gratis utan jag fick kämpa för att upprätthålla tempo och entusiasm. Nyttigt för mig. Jag blandade in ett par, tre låtar i min standup för att få det lite mer luftigt. Det funkade fint.

Summa summarum en väldigt fin upplevelse. Tack till Sara och alla andra arrangörerna!

3 kommentarer:

Sara sa...

Tack själv Fritte! Du var skojig! Det pratades om ditt uppträdande på alla håll och kanter. Någon sa att det var "balsam för själen" och någon annan försökte skriva in tampong och genus på mobilen. Idel lovord!

Fritte Fritzson sa...

Kul att det snackades om det! Vi ses ohc hörs/Kram Fritte

Sara sa...

Ja det gör vi! Kram