fredag 9 april 2010

Jävligt bra kväll på Prickprick igår. Om Oslipat i onsdags präglades av en viss försiktighet så var det raka rör från början i den gamla lärdomsstaden. Cecilia Ramstedt, jag, Nicklas Perslow, Marcus Johansson, Simon Svensson, Niklas Andersson och David Batra presterade en toppkväll. Själv hade jag väldigt kul och latjade på rätt bra. Blev något lång men inte såååå lång. David Batra var så jävla bra. Ja, jag var tvungen att svära. Jag lyfter på hatten för en som helt klart är topp-5 svenska komiker. Kanske topp-3.


Idolbild på Niklas Andersson.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättelikt!

Niklas sa...

Hahaha...va taskigt! Hade jag orkat så hade jag letat upp en bild med ngn rolig snubbe som var "lik" dig med :-)

Tack för fina och väldigt roliga dagar i Malmö/Lund!

Lycka till i hufvudstaden!

/ Niklas