torsdag 18 mars 2010

The Tivoli



Otroligt skön kväll på The Tivolis runda cirkusscen i Helsingborg. Jag och Marcus hade komponerat ihop en kväll i Oslipats anda med Robin Paulsson som headliner. Vi hade väldigt kul som konferencierer och fick stället att bubbla igång direkt. Sen körde Moa Lundqvist en stabil femma innan jag och Marcus körde varsin kvart. Det var riktigt roligt ikväll, jag känner mig helt euforisk nu efteråt. Vi körde också det gamla tricket att be folk skriva frågor om livet och lägga i en hatt, vilket skapade en skön här-och-nu-känsla.

Efter paus levererade Carolina Svensson en fantastisk femma innan Robin gick upp och lajade. Länge sen jag såg Robin så lös och ledig. Han riktigt busade med sina rutiner och fick dom att svänga även för oss som hört dom ett par gånger.

Tack till The Tivoli och Martin för att vi fick komma.

Inga kommentarer: