tisdag 23 mars 2010

Sen sist

Har varit trött några dagar. Det är jag i och för sig fortfarande, men nu får jag ta tag i mig själv.

I lördags var jag på karnevalsfest. En massa aktiva från Lundakarnevalerna -94, -98, -02, -06 och -10 hade fest tillsammans i Lund. A walk down memory lane är bara förnamnet på den balunsen. Snapsvisor i överflöd. Jag var toastmaster och piskade upp en rätt bra stämning om jag får säga det själv. När klockan var fyra upptäckte jag att alla andra "gamla" gått hem och att det bara var folk födda -86 kvar. Då tog jag en taxi till Malmö.

Igår var det quiz och Kung Kobra kom på tredje plats. Alla i laget (Nisse, Maria, Kristin, Teresa, Jofi och Jag) levererade exakt det dom skulle. Maria och Kristin var associationsdrottningarna och löste de kluriga delarna av quizet. Totalt ligger vi kvar på andra plats, en futtig halv poäng efter dödsfienderna i Special Defects.

Har inte giggat sen i onsdags, men nu är det dags igen. Imorgon kväll Oslipat där jag är konferencier, sen Lkpg haha på torsdag, Skällinge bygdegård på fredag och Oslipat special, Oren standup på lördag. Dessutom MFF:s hemmapremiär mot Örebro på Stadion ikväll. Nu kör vi!

Inga kommentarer: