söndag 7 mars 2010

Älmhult

Speakeasy Comedy Club i fredags. Jag åkte bil upp med Robin Paulsson och Tora Larsson. Väldigt trevligt både upp och ned, även om jag körde lite fel på hemvägen. Lars Magnusson har en väldigt fin klubb i Älmhult och det var helt fullsmockat i lokalen, vilket väl innebär en tvåhundra personer. Jag var riktigt på tårna och levererade en stabil halvtimme med bra publikkontakt. Hade kanske gått ännu bättre om ljudet varit en klass bättre, nu nådde man inte riktigt ända bak i lokalen. Synd, för lokalen är egentligen väldigt bra för ändamålet.

Jag älskade publiken, Älmhultsbor i alla åldrar som verkligen var ute för att ha en kul kväll. Lars var stabil som konferencier, Tora var såklart också bra och Robin avslutade som han brukar, stabilt och roligt. Sen fick jag som bonus också se Göran Ebenhart köra bl.a. sin klassiker om P4 Halland.

2 kommentarer:

Evelyn Mok sa...

Fritte Fritzon, är det du som är "so innocent"?

Jag och Marja satt och såg på tv och såg reklam för den nya smoothie-drinken Innocent. Det lät som att det var du som talade.

Fritte Fritzson sa...

http://frittefritzson.blogspot.com/2010/02/flow.html