söndag 28 februari 2010

MACK

I torsdags var det skojdags på MACK på La Couronne. Det var rätt länge sen jag var där så det var rejält kul att kliva ner i källaren igen. Eric Andersson skojade upp stämningen direkt som konferencier. Eric är hur stabil som helst i den rollen. Sen körde Mats Andersson förtjänstfullt i en kvart innan jag stängde första halvan med en tjuga. Jag började bra och första två, tre minuterna var väldigt mycket här och nu, men sen körde jag mer på rutin. Det blev ett bra gigg, men kändes mer som om jag fick jobba för det än att det liksom flöt på av sig självt. En svag fyra blir betyget.

Efter pausen ståuppade Joakim Thörn och Mattias Olsson (bägge roliga) innan Jesper Rönndahl rundade av kvällen. Jesper var som vanligt rolig även om alla referenserna inte hittade fram till publiken - tänker då bl.a. på skämtet om hur dumt det är med en all-you-can-eat-lembas-buffé. Kul kväll totalt sett!

Inga kommentarer: