måndag 15 februari 2010

Hundliv

I lördags ståuppade jag på Lunds brukshundsklubb. Innan var jag lite osäker på vilka som skulle va där. Det brukar ju vara väldigt olika människor som har hund, så jag hade ingen aning om sammansättningen. Nu visade det sig att det var en väldig blandning av både kön och åldrar och folk var alldeles lagom druckna också. Jag hade skrivit en del hundrelaterat material, kanske 8-10 minuter av de 35 jag körde. Och det blev fantastiskt fin stämning direkt. Det hela utspelade sig i en liten lokal, utan mick, för ca 60 personer, med två små IKEA-spotlights på varsin sida av mig (vem säger att det behöver va påkostad teknik för att det ska gå bra). Jag hade kul hela tiden och det var ett riktigt roligt gigg. Så tack alla hundmänniskor i Lund och MCB för jobbet.

Inga kommentarer: