söndag 28 februari 2010

Flow

I fredags morse skulle jag till Köpenhamn för att spela in rösten till en tevereklam. När jag vaknade på morgonen insåg jag direkt att något inte var helt ok med magen. Eller rättare sagt, hela tarmsystemet hade stämplat ut och gått hem, för det som kom ut var inte direkt i fast form. Jag hatar att ställa in, så jag duschade och satte mig på tåget ändå (toaletten på tåget). Bytte till S-tåg i Köpenhamn och kom ut till produktionsbolaget utanför stan. Direkt in på toaletten innan jag träffade producent, tekniker och kunden (nej... extra jobbigt). Inte blir det bättre när jag får reda på att jag ska spela in en reklamspot för...smoothies.

Efter två timmar i en varm speakerbox med för lite vatten stapplar jag ner i kontrollrummet och blir erbjuden...en smoothie. Ska bli spännande att se reklamen på teve och påminnas om dagen med magen.

Inga kommentarer: