onsdag 13 januari 2010

Små insatser i stora (nåja) produktioner

I höstas hoppade jag in i ett antal olika teveproduktioner.



I Anders och Måns Succéduon spelar jag butlerbokare (smaka på det ordet) i avsnitt två.



I tv3:s Blåsningen med René Nyberg spelar jag konferencier (smaka på den Jorden runt) i blåsningen av Arash/Roland Nilsson.



I Sissela Benns teveserie Anneli och Liket (kommer senare i vår på SVT) spelar jag radiopratare.



Och i Jesper Rönndahls och Josefin Johanssons Syskonen spelar jag simskolelärare. Kommer snart på SVT:s nya humorwebbsatsning. När kommer den???

2 kommentarer:

johabbed sa...

Det är bara att invänta att Kristallen inrättar ett pris för bästa skådespelare.

Annars blev jag mest förvånad över att Arash och Roland Nilsson är samma person.

Fritte Fritzson sa...

Ja, vilken sjuk blåsning. Jag trodde att jag var med i konspirationen, men så blev det Arash som blåste mig genom att visa sig va Roland Nilsson. Fatta va länge dom måste ha planerat det.