lördag 2 januari 2010

Hänt sen sist

Den 30:e december var jag och Marcus på Prinsen. Jag älskar verkligen det stället. Det är den perfekta blandningen av franskt och svenskt, husmanskost och fine dining, vackra lokaler och lyhörd servis, uniformerade garderobiärer och avslappnad stil. Det var ett fint ögonblick. Sen gick vi och såg Drömmen om Herrön på Dramaten.

Jag noterar också:

Att Marcus bloggar betydligt mer sällan när han besöker Marja.

Att komikerlistan (forum på internet) inte var tyst knappt ens på julafton.

Att finlandssvenskar är kulturella och trevliga.

Att 2010 kommer att bli ett spännande år.

Att 2009 var betydligt bättre än 2008.

Att jag ligger längre fram med min bokföring än någonsin tidigare. I princip alla verifikationerna är klara (intresseklubben noterar)

Att det är relativt enkelt att skriva blogg på det här sättet.

Att det är svårt att veta exakt när man ska sätta punkt för ett sånt här inlägg.

2 kommentarer:

standuplars sa...

Punkten kom klockrent! Grattis!

Fritte Fritzson sa...

Tack, det kändes väldigt bra när den väl satt där!