lördag 2 januari 2010

2009

Jag uppträdde 102 gånger.

Medelbetyget var 3,89 på en femgradig skala.

Jag hade förmånen att få uppträda i Norge och Finland.

Några föreställningar stom stack ut:
- Malmö Comedy Festival. Andra året och väldigt kul den här gången med.
- The Tivoli med Peter Wahlbeck i februari. Toppföreställning.
- Titta vi krogshow på Victoria i Malmö. Två sista föreställningarna var riktigt bra.
- Lördagsgigget på Latter i Oslo. Hade scannat Norge och levererade.
- Miljöpartiets EU-valmöte i Folkets park. Värmde upp inför Maria Wetterstrand.
- Svenska standupgalan med Marcus. Vår minimusikal blev en succé.
- Stockholm Comedy Festival. Jag, Marcus och Jesper Rönndahl på Boulevardteatern.
- Höstturnén med krogshowgänget till Helsingborg och Växjö.
- Alla kvällarna på Oslipat och speciellt våra specialkvällar i källaren.
- Norra Brunn. Alltid roliga gigg och superpersonal.
- På besök vid Nobelvägen. Sveriges roligaste scen? Avslappnat och väldigt tight.

3 kommentarer:

Erik sa...

Skulle vilja kasta in vårt lunch-gig på Radison. Du var glöden själv.

johabbed sa...

Dina fyra timmar och 80 minuter på sista Robins-inspelningen var också fina.

Fritte Fritzson sa...

Erik: trodde det gigget var i december 08. Men om det inte var det så ska jag skriva om det.

Johannes: Ja, det var en pärs. Tack för hjälpen förresten! Dina tio minuter gjorde att jag överlevde året.