tisdag 15 december 2009

Christmas Experience

Julshow med herrarna Börén, Lind och Högblom som värdar. Cecilia Ramstedt, Josefin Johansson, Jesper Rönndahl, Johannes Finnlaugsson och jag var också med. Det var en väldigt rolig föreställning som lyfte gradvis. Det var lite trevande inledningsvis och jag gjorde det inte bättre med min tullarmonolog. Jag hade skrivit ett manus som handlade om några tullare som misshandlade en afrikan. Det funkade ok, men blev ingen skrattfest, kanske beroende på ämnet. Avslutade med några julklappsrim som det skrattades åt i alla fall. Efter paus fick framförallt Högblom fart på det. Sen kunde jag gå in och jazza lite ett par minuter med improvisationer och sen läste jag julsagan som blev en succé igen. Sen ööööl. Och ööööl, och ööööl, och ännu mer ööööl.


(3:52)

Inga kommentarer: