söndag 22 november 2009

Lite happy

I torsdags spelade vi krogshow igen, den här gången på hemmascenen, dvs Victoriateatern i Malmö. Vi hade ändrat lite från föreställningarna i Helsingborg och Växjö, så att vi inte körde något som vi spelade i Malmö i våras. Detta innebar som vanligt textpluggande och repande in i det sista. Salongen var fullsatt, vilket var kul. Och vi bjöd på en riktigt bra föreställning, tycker jag. Alla var på tårna och publiken gillade vad dom såg. Roligast för egen del var nog att damma av min gamla sång "Ljuva 60-tal" som handlar om hur mycket bättre allt var förr, fast ändå inte. Jeppes nya nummer om evolutionen och Jan-Öyvind Swans glasögon var också väldigt kul.

2 kommentarer:

PB sa...

Jag blev mycket happy under föreställningen! Fick med mina föräldrar och deras bekanta. De tyckte också det var superbra. T.o.m. bättre än "Ugglas revy" enligt min mor. =) Det var de som tacka dig strax innan du cyklade iväg (utan lampor).

Fritte Fritzson sa...

Hej PB och roligt att du och föräldrarna tyckte det var skoj. Bättre än Uggla ska jag framföra till de andra!