torsdag 1 oktober 2009

Dåligt

Okej, okej. Jag vet. Jag har varit dålig på att uppdatera mina kära bloggläsare. Ni vet vilka ni är. 8 stycken. Saken är den att jag förvärvsarbetar nu på Robinsredaktionen. Det blir mer att man kommer hem sent på kvällen, dricker sin vanliga bag-in-box och somnar stenhårt.

I måndags var det provprogramsinspelning. En massa material testades och vi fick en hel del positiv respons. Valle gjorde en fin insats som gäst i programmet och Robin var ledig och fin i studion. Om fyra timmar börjar inspelningen av premiärprogrammet. Jag jobbar som publikuppvärmare även den här säsongen och hoppas att det kommer att gå fint. Just nu har jag en rätt rejäl smärta i ryggslutet som känns lite småjobbig. Några tips? Och att kalla in Björn Gustafsson istället är inte giltigt.


För dyr.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej
Dagens tips, massage och att du tränar upp dina magmuskler så avlastar det ländryggen.
vänligen, Eva-Marie

Manne sa...

Hur dyr är Björn?

Fritte Fritzson sa...

Eva-Marie, tack för tipset.
Manne, bara att göra en prisförfrågan på Björn kostar 5000 kr!