fredag 31 juli 2009

The Tivoli

I onsdags var det utomhusståupp på The Tivoli i Helsingborg. Jag hade fått äran att avsluta kvällen. Det var inte så svårt eftersom komikerna innan, Lars Taps (konferencier), Jonas Karlsson, Sven Brundin, Zeid Andersson och Erik Löventhal hade gjort det väldigt bra. Jag körde en tight 27:a med rätt beprövade grejer, men med inslag av nytt. De senaste giggen har gått rätt bra för mig, jag har gjort mitt jobb och publiken har gillat det. Men efteråt har jag kännt mig lite tom inombords. Vet inte vad det beror på, men jag hoppas att det går över. Tittade som vanligt på videon efteråt och det var ett riktigt bra gigg. Men man är ju så fåfäng att man vill ha det där lilla extra också, man vill va i zonen som det kallas på comedylingo. Förhoppningsvis kan jag återfå det redan på måndag då jag antagligen ska göra ett rätt stort gigg i Malmö. Återkommer om det.

Inga kommentarer: