onsdag 8 juli 2009

Strand Borgholm

Solen sken över Borgholm när jag och Peter Wahlbeck skojade på Strand hotells uteservering. Det var ett roligt gigg men jag ger inte mig själv mer än en 3:a i betyg. Kunde gått in med ännu mer energi och materialvalet kan också diskuteras. Dock kom det fram en hel del folk efteråt och tackade mig, så helt kasst kan det inte ha varit. Wahlbeck var lysande igår. Täta skratt rakt igenom under 40 minuter i andra halvleken. Respekt. Sen gick den gamle (Wahlbeck) upp för att sova medan jag stängde stället. Också en match som ska vinnas.

Ny chans ikväll på Restaurang Kalk i Löttorp. 20.00. Kom dit vetja.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Synd att jag lämnade både Borgholm och Löttorp i söndags, annars hade jag lätt kommit!

Borgholms Outlet sa...

Tack för en trevlig kväll på Strand Hotell. Många skratt som värmde i sommarkylan.

Soliga hälsningar

Personalen på Borgholms Outlet

Fritte Fritzson sa...

Roligt att ni hade roligt!