söndag 26 juli 2009

Gröna Lund

Igår skojades det på Gröna Lund. Jakob Öqvist och Janne Westerlund var konferencierer och drog i gång i ett rasande tempo. Sen gick jag upp och körde en tia. Det gick bra. Publiken skrattade. Men jag var väl inte riktigt i zonen. Kan ha berott på en rätt rejäl bakfylla efter en utdragen svensexa i Uppsala kvällen innan. Minns att jag stod upp rätt mycket under middagen och skrek "den här låten brukar vi sjunga i Lund".

Jag gjorde i alla fall vad jag skulle. Avslutade med min nya påverutin som jag kanske kör ikväll också. Det är Kulturhusets tak som gäller och som support har jag Magnus Betnér, Dag Sörås, Nour El-Refai och Messiah Hallberg. Kom dit vetja!

P.S. Cessi von Strohkirch, Jonatan Unge, Dominic Hentzel, Aron Flam och Martin Lagos var också med och alla gjorde det bra. Janne Westerlund ordnade också en bra efterfest med Mexikansk buffé. Viktigt! D.S.

Inga kommentarer: