söndag 10 maj 2009

Norra Brunn 9/5 2009

Lördagen blev en riktigt bra kväll. Det var jag, Soran, Fredrik Andersson och Lasse Karlsson som skulle skoja loss. Jag inledde och körde en tjuga ungefär. Det var väldigt roligt att stå på scenen den här kvällen. Fick till en hel del publikimprovisationer kring olika norrländska orter; Lycksele, Sorsele, Piteå, Sundsvall, Marocko, skojade om hur mycket som kretsar kring öl i Nynäshamn och en del annat. Efter mig var Soran, Fredrik och Lasse också väldigt roliga.

Jag ger mig själv 4+ i betyg, pluset för modet att prata med folk i publiken och för att jag fick igång stället bra som första komiker. Peppe var tyvärr sjuk, så det blev ingen peppe-pasta. Jag skulle ljuga om jag sa att det bara är därför jag åker upp till Norra Brunn, men en 18-20 % beror nog på pastan. Som vanligt skönt att hänga med personalen och publiken var bara för härlig.

För alla er trogna läsare som inte lyckats få en biljett till Norra Brunn för att se mig i helgen kan jag tipsa om att jag kör en tight sjua på Big Ben ikväll. Kram

Inga kommentarer: