tisdag 5 maj 2009

Helsingborg

Fick ett litet extragigg igår. Martin Svensson tog med mig på derbyt HIF-MFF på Olympia (Tack Martin). Innan matchen skulle han underhålla inför 250 företagsgäster som åt middag och lyssnade på olika HIF-profiler som intervjuades. Martin plockade upp mig på scenen också (iförd MFF-keps) och vi snackade lite om de olika lagen. Sen körde jag en tight femma som gick riktigt fint. Bra lyssnande publik. Martin var kanon som intervjuare och körde också han en hel del material som satt som den berömda smäcken.

Matchen kanske vi ska tala tyst om. Men MFF ska inte skämmas över sin insats, i alla fall första halvleken var de det bättre laget. Mötte Ola Selmén i SVT-korridoren i morse och det kändes riktigt jobbigt. Han är inbiten HIF-are och hade dagen till ära klätt sig i röd-blått. Just rub it in!

1 kommentar:

Malin:) sa...

Jag tyckte dock att du såg allt för glad ut när du gick och pratade i telefon efter matchen!
Undrade för stunden om du va HIFare.. men tur du redde upp min förvirring på bloggen!
Korpnivå på dommarna också!
Usch!