torsdag 2 april 2009

Nytt inlägg

Igår var jag och Marcus konferencierer/komiker på Sparbanken Finns kundträff på Hipp i Malmö. Det var roligt. Det är ju lite annorlunda när man uppträder inför en lite äldre, nykter publik och resten av evenemanget handlar om riskspridning och kapitalförsäkringar. Men jag tycker Marcus och jag gjorde ett bra jobb. Idag gör vi om samma sak i Lund.

Annars har jag spelat krogshow,



fått döda tulpaner att leva,



svettats på Lilla torg,



och sett världens största nu levande stjärtskåra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej
Man tappar ju aptiten när man ser ett sådant gumpastreck på restaurangen.Hoppas att du hade ätit färdigt!
vänligen, Eva-Marie

Fritte Fritzson sa...

Det var faktiskt innan jag åt, men jag lyckades klämma ner en kanelsnäcka.

Anonym sa...

hej
Å andra sidan så finns det en del personer som tycker om skinka!
vänligen, Eva-Marie