fredag 19 december 2008

Slutfest

Robinsredaktionen hade slutfest igår. Jag fick hänga med (tack för det) och först åt vi middag på Lemongrass. Det var nog 7 år sen jag var där senast, men krogen håller fortfarande hög klass. Asiatiskt mat när den är som bäst helt enkelt. Sen drog vi till Babel där Timbuktu och Damn! körde sin sista spelning för året. Timbuk var bra som vanligt och jag fick åter bekräftat att Måns Block är världens bästa trummis. Magnus Tingsek dök upp som gästartist (inte första gången...)

Sen blev det en del dansat med Kringlan, Valle och Johannes. Johanna, som jobbar som artistansvarig på Robins, var DJ och skapade ett grymt sväng. Varje gång jag dansat tänker jag att det är alldeles för sällan.



Damn! utan Timbuk. Johanna är faktiskt DJ i den här videon också.

3 kommentarer:

jonas sa...

Rubriken ser ut som ämnesraden för ett spam-mail.

Försöker du locka hit porrsurfare?

Isabel Af Öhring sa...

Såg konserten på KB, började segt med "välj mej" men blev mktmktmktmtk bättre sen. Det är sjukt hur duktigt Måns Block är! Uder "Im not gonna live a day without you girl" så ville jag hoppa upp på scen och sätta en 500hundring i nyllet på Svante.

SÅDETSÅ!!

Ståupp när den är som bäst sa...

Jonas: Haha, ja man vill ju gärna att kåta 15-åriga amerikaner kommer hit och lär sig läsa lite svenska...

Isabel: Kan hålla med om öppningen. Men jag tyckte det verkade som om de gjorde det lite medvetet. Inte så mycket hits, lite soft, sådär. Men att de visste att maskinen skulle tuffa igång sen.