måndag 8 december 2008

Hänt i bekantskapskretsen

Och med bekantskapskrets så menar jag de som jag delar kontor med. Kalle Lind sitter och skriver på en bok om gamla gubbar. Den kan du läsa mer om här.

Kringlan är ett mediageni. Istället för att låta sin blogg förfalla och skriva tråkiga inlägg om hur han körde 10 minuter på nån klubb har han hittat ett guldkorn i bloggosfären, en 17-årig gymnasietjej från Sundsvall som heter Hanna. Hon skriver faktiskt minst lika bra som Kringlan. Jag gillar själva grejen att släppa in någon som gör jobbet åt en. Det andas lite Warhol och The Factory.

2 kommentarer:

Isabel Venneman sa...

JAG ÄR FAKTISKT 18 OCH KOMMER FRÅN MALMÖ!!! så det så!

(det gör inget att Ni skrev fel! :) )

Fritte Fritzson sa...

Men vad har jag fått Sundsvall ifrån, då? Och varför signerar du med Hanna? Är du en ny Bo Baldersson? Frågorna hopar sig.

Hur som helst så skriver du väldigt roligt.