fredag 19 december 2008

Dygn of många möjligheter

Onsdagen var en tour-de-force i konsten att vara överallt hela tiden. Marcus hämtade mig vid halv-8 på morgonen och körde oss ner till hamnen där Mix Megapol sänder morgonradio. Vi skojade lite med Henrik, Patrik och Susanna och sjöng en låt, gjorde reklam för Oslipat och Malmö Comedy Festival och hade allmänt kul. Sen tog jag en taxi till Lund och satt i genomgångar på Arkitektskolan hela dan. Därefter tillbaka till Malmö för att rodda inför kvällens Oslipat. Sen ut till SVT på Jägersro och publikuppvärmning inför Robins. Tillbaka till Oslipat, köra en knapp tia, bl.a. med en julsaga som jag skrivit några dagar innan. Satt som en smäck. Sen ett par öl innan jag och Marcus åkte ned till Musikhjälpen på Gustav Adolfs Torg och lämnade in de bössor som vi hade samlat in pengar i på klubben. Snackade en stund med Henrik, Ehsan och Liv Strömqvist som också var där, innan vi drog tillbaka till Tröls, där Oslipatgänget satt. Sen fick det va bra för mig. Jag åkte hem och somnade vid halvtretiden, trött men relativt lycklig.

Inga kommentarer: