lördag 22 november 2008

Slagthuset

Var konferencier på Slagthuset i tisdags. Teresa Tönisberg var support och Babben var headliner. Var lite osäker på vad jag skulle köra för material innan jag gick upp. Det löste sig ganska bra. Jag körde ett par skämt först för att etablera mig och sen började jag snacka med publiken. När jag tittade på klockan nästa gång hade det gått nästan 12 minuter och jag lämnade över till Teresa. Hon gjorde ett bra jobb och sen körde jag lite korta skämt innan jag skickade på Babben som körde en imponerande akt. Speciellt roligt är att hon har så blandade ämnen, allt från att dejta en ingenjör till Lajvare i Visby. Efteråt lite comedysnack innan jag åkte vidare till Tempo och bartallrik med Börén, Marcus, Ramstedt m.fl.

Tekniskt framförande: 4
Publikkontakt: 4+
Materialval: 0
Helhetsupplevelse: 4

2 kommentarer:

Ludde Samuelsson sa...

Hmmm, har tänkt lite här Fritte...om jag förstod dig rätt så var du väldigt lyckad konferencier:) och att inte välja är ju faktiskt också att välja, så varför inte materialval: 5? peace man!

Fritte Fritzson sa...

Ja, du har förstås rätt. Men jag tyckte mer det såg kul ut med en nolla i kolumnen...