måndag 21 juli 2008

Mellbystrand och Göteborg

Imorgon - tisdag underhåller jag på Strandhotellet i Mellbystrand. Detta tillsammans med Marcus Johansson, Robin Paulsson, Björn Johansson, Nicklas Perslow, Erik Börén, Özz Nûjen och Kodjo Akolor. Det hela drar igång strax efter 21. Jag är konferencier.

På onsdag giggar jag i Göteborg på klubben Kul på svenska på Brasseri Ferdinand. Detta spektakel innehåller också Jessica Karlén,Ben Kersley, Björn Johansson, Erika Sjöwall och Kjell Nyholm. Showen börjar vid 20. Det är meningen att jag ska runda av kvällen, tror jag.

Så om du är någonstans i närheten av Mellbystrand eller Göteborg tisdag eller onsdag så kom, vetja!

2 kommentarer:

Tomas sa...

Trevligt att någon mer än jag skriver ”gigga” och inte ”giga”.

Fritte Fritzson sa...

kan jag göra det för dig gör jag det gärna