söndag 22 juni 2008

Sommar - eftertankens och framåtblickandets tid

När sommaren kommer ser jag till baka på året som gått och funderar på vad jag ska göra nästa år. Nästa standupår, menar jag då, vilket motsvarar ett läsår i skolan. Dessa saker funderar jag över:

1. Hur jag ska bära mig åt för att få se Schyfferts roast. Måste jag bryta mig in i killens villa i Bromma och smygse den i hans gillestuga medan han är på landet med sin härliga familj?

2. Vad jag ska göra av mitt material. Funderar på att lägga ut allt på vardagsrumsgolvet och se om jag kan hitta nya kopplingar som gör det lite mer spännande. Alternativt programmera motsvarande i basic.

3. Om jag ska göra en Tina Fey och börja uppträda i glasögon. Skulle kunna se ut så här:



Har ni fler förslag så kommentera gärna. Glad sommar. Vilket inte innebär att jag tar semester här!

Inga kommentarer: