lördag 14 juni 2008

Bloggtystnad + Öqvists ägg

Det har varit lite tyst här till följd av utlandssemester med familjen. Toscana. Mat vin och arkitektur. Mumma! Men nu är jag tillbaka. När jag gick och handlade på Hemköp fann jag i äggkartongen (ja, jag öppnade den redan i butiken för att försäkra mig om att alla ägg var hela) den här tävlingsfoldern:



Det är alltså landslagsspelaren Josefine Öqvist som gör reklam för Stjärnägg och man ska skicka in en så kallad pratbubbla för att vinna pris.

De här tre har jag skickat in:

1. - Jag har inte nog med reklam på tröjan, så jag måste hålla i tre äggkartonger och en boll också.

2. - Inget kackel på planen, men gärna omelett efteråt!

3. - Vi damspelare sparar våra ägg tills efter karriären.

Vi får se om jag vinner något...

Inga kommentarer: