måndag 5 maj 2008

Ystad

Två skojerishower på Ystad teater i fredags kväll. Hade åkt ner via Österlen med Louise och kom fram till ett vårrusigt Ystad på eftermiddagen. Marika Carlsson och jag skulle dela på första halvan av showen innan Johans timme. Det gick riktigt bra, och Marika och jag hade roligt i inledningen där vi snackar lite med publiken. I vanlig ordning var matinén lite segare, men fullt godkänd, och sen brakade det lös på sena föreställningen. Johan fick blommor av två killar i 20-årsåldern, något som jag tycker ska premieras! Mycket trevligt.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Jag var där, och det var jäkligt kul! Första gången jag såg dig faktiskt, tycker du fick till en hel del skratt. klart godkänt!
Marika såg vi på skrattstock förra året och tyvärr blev det lite uprepning. Det fanns en hel del skämt från förra året där hon bara bytt ut "skåningar" mot "Trelleborgare" liten besvikelse!
Johan var ju toppen som alltid!

Fritte Fritzson sa...

Kul att det var kul! Det där med skämt är ju ett kapitel för sig. Alltid svårt att förnya sig helt och hållet... Fråga mig...