måndag 5 maj 2008

Helsingborg, DVD och fest

Två föreställningar i Helsingborg i lördags. Johan hade sålt slut två konserthus med 840 per gång i publiken. Marika, Martin (som kommit hem tidigare från New York för att inte missa kvällen) och jag skulle dela på första halvan. Henrik och Erik från Brommamamma var där för att filma spektaklet. Första föreställningen gick inledningsvis bra och vi hade ett skönt publiksnack. Men sen gick det sådär för mig. Stakade mig ett par gånger och hade låg energi. Martin och Marika var inte helnöjda heller. Inför andra tänkte jag att nu jävlar. Och det blev mycket bättre. Känns skönt att prestera ok när det var inspelning och allt... Alla var nöjda och glada efteråt och gladare blev vi när Cissi hade fixat en limousin som tog oss till Malmö. Middag på Brogatan där Louise och Johans tjej Sara m.fl. anslöt och drinkar till soluppgången (i alla fall för mig och Louise).

2 kommentarer:

Jana sa...

Hej.

Jag såg dig i Lund under gårdagen på Stadsteatern i samband med Johan Glans. Du var himla rolig! Hoppas att man får se mer av dig i framtiden.

//Jana

Fritte Fritzson sa...

Hej, och tack Jana! Det hoppas jag också! Kolla in fritte.se så ser du var jag dyker upp närmast.