måndag 21 april 2008

Tävlingen avgjord

Gissningarna om vilken kändis det var jag liknade har haglat. Påfallande många tyckte jag såg ut som ett monster. Man gissade på t.ex. jätten i Twin Peaks, Uncle Fester i Familjen Adams, Lord Voldemort i Harry Potter och Prinsessan Lilian.

P-O Fahlborg gissade på sångaren i Midnight Oil, Peter Garrett, och det får bli vinnaren i tävlingen. Inte för att jag trodde att jag skulle likna honom när jag lyssnade på Midnight Oil som mest nån gång i mitten av åttitalet...

4 kommentarer:

Marcus Johansson sa...

I demand a recount.

Fritte Fritzson sa...

Nej, som Mugabe sa!

Per-Olof Fahlborg sa...

Vad kul att få vinna, det är så sällan man gör det. Sist jag vann något tror jag var på en tipspromenad i Långås 1987.

Fritte Fritzson sa...

Frågan är hur jag ska lämna över priset. Får se när jag är på Västkusten nästa gång.