torsdag 3 april 2008

Lund


Världens bästa standupscen? 500 pers i en röd håla som Jonas Gardell kallat insidan av ett ollon.


Pausunderhållning


Föreställningar i Lund igår. Jag och Martin Svensson delade på första akten på ett trevligt sätt. Martin gick in och snackade lite, presenterade mig, sen körde vi lite publiksnack och frågor och sen körde vi en kvart var. Bägge föreställningarna gick fint. Första får en 4:a och den andra en klar 5:a. Alla var verkligen på hugget. Jag har en rutin som handlar om personliga nummerskyltar och där jag skojar om en skylt jag sett i Malmö som det står ROFFE på. Igår på sena föreställningen så visade det sig att nämnde ROFFE satt i publiken. Magiskt ögonblick och stor komik!

1 kommentar:

Marcus Johansson sa...

Magiska ögonblick. Det är du värd.
Jag är så jävla jävla glad för din skull.