onsdag 30 april 2008

12 maj


Måndagen den 12:e maj ska vi skoja i Stockholm. Vilka som ska skoja framgår av flyern ovan som är signerad Nils Lind. Mycket begåvad, tycker jag. Med bara några streck får han fram folks karaktär på ett underbart sätt. Några är mer porträttlika än andra, t.ex. jag själv och Kringlan. Det är alltid svårare att rita vanliga människor med normala frisyrer. De ser på nått sätt likadana ut.
För övrigt så gör jag som jag alltid gör när det är deklarationstider: Angstar en månad och sen gör jag skiten sista dan. Funkar för mig.



5 kommentarer:

Marcus Johansson sa...

Ja, flyern är jättefin!

Jag fick anstånd om att skjuta upp min deklaration till 2:a juni. I övermorgon ska jag börja angsta.

Tomas sa...

Jäte jätte jättefint! Men mitt namn är felstavat.
Tomas heter jag, ingenting annat duger.

Per-Olof Fahlborg sa...

Lycka till i Stockholm den 12:e! Vi "göteborgare" gjorde succé där i förra veckan.
P-O

Nisse Lind sa...

Jag tycker det är lite konstigt att den dök upp på Komikaze men försvann efter bara nån dag. Dessutom väljer herr Mike att inte nämna oss i kalendariet, vilket är anmärkningsvärt.

Fritte Fritzson sa...

P-O!
Synd att inte vi var i Stockholm samtidigt - då hade jag kunnat lämna t-shirten till dig...