tisdag 11 mars 2008

Betnér made me do it

Betnér var inne och kommenterade min gamla blogg på Myspace. Han tyckte jag skulle skaffa en "riktig" blogg. Dels för att fler skulle läsa den och dels för att han då skulle slippa logga in på myspace. Det där med läsarna skiter jag i, men om jag kan underlätta för Magnus gör jag gärna en förändring.

I övrigt sitter jag och förbereder mig inför dubbla gig med Johan Glans på fredag. Jag vet att det är länge till dess, men det känns lite speciellt med dubbla teatergig för fullsatt salong. Har nog 30 minuters material som helst ska bli 35. Om ni kommer ihåg några av mina gamla skämt får ni gärna kommentera här så ska jag se om jag kan slänga in något.

4 kommentarer:

Marcus Johansson sa...

Jag minns en kul rutin om hur du känner dig lite förlägen när du plockar upp hundbajs, men att du löser det på ett oortodoxt sätt.

Men du. Varför den vita färgen? Varför inte lime?

Fritte Fritzson sa...

Vet inte hur man gör. Samt att det kommer att bli fult med loggan och fotot... men ska lirka med det.

Elin :-) sa...

Grattis! Men du. Varför den limegröna färgen? Varför inte vitt?

Magnus Betnér sa...

Tack. Tänkt om fler tänkte som du. Så bra jag skulle må.